18.4.11

Saku: Tuborg tuli A. Le Coqi järel teiseks

A. Le Coq Premium Extra osutumine 2010. aasta edukaimaks uudistooteks sai võimalikuks vaid tänu A. Le Coq Premiumi pikaaegsele müügisolekule. Eestis varem üsna tundmatu Tuborg tuli Saku Õlletehase usina reklaami- ja müügitöö tulemusel teiseks.

Kommenteerib Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm.

Arvestades Nielseni avaldatud aasta uudistoodete edetabeli koostamise metoodikat ei ole Saku Õlletehase toodete esikoha puudumises midagi iseäralikku. Esimese koha hõivab toode, mille brändituntus oli juba enne turuletulekut väga suur, võlgnedes suure osa sellest kaua turul olnud A. Le Coq Premiumile. Tabeli teise koha hõivab aga alles eelmise aasta kevadel turule sisenenud ja toona väga vähest tuntust omanud õllemark Tuborg. Tuborg on tõusnud lühikese ajaga Eesti õlleturu premium-segmendi liidriks, mistõttu on meie jaoks tegemist tõeliselt eduka uudistootega.

Mis puudutab innovatsiooni ja uudistooteid üldiselt, siis kuna Saku Õlletehas on keskendunud õllekultuuri arendamisele, on meie tootearenduses premium-õlledel ka alati mõnevõrra suurem fookus olnud. Õlleturu liidrina on meil täna Eesti kõige mitmekesisem õlleportfell, lisaks kvantiteedile on meile ka innovatsioonikvaliteet oluline. Näiteks eelmise aasta uudistooted õllekategoorias olid Tuborg, millele tänavu lisandus Tuborg Lime Cut; Saku on Ice Black ja hilissügisel Gurmaanide Kollektsioon nr 1 – Saku Klassik, Saku Punane ja juba varem eksisteerinud Saku Valge.

Sellel aastal on juba turule sisenenud madala alkoholisisaldusega tume õlu Saku Cream of Dublin, Kuld Mahe Eripruul, mis on kultuuripealinna Tallinn 2011 ametlik õlu ja Saku Mõdu. Pakendiinnovatsioonina oleme turule toonud 1-liitrise purgi. Meie importõllede portfelli on lisandunud Baltika ja Prantsusmaa juhtiv bränd Kronenbourg 1664.

(Äripäev)

Vaata lisaks: Saku Õlletehas, Toiduliit: edu toob kõva kampaania, soodne hind ja hea maitse

No comments:

Post a Comment