Saku kutse uue õlleliini avamisele kasutab väljendeid nagu „noorele õlletarbijale mõeldud" ning „nooremapoolsed õllesõbrad". „Me ei ole öelnud, et see on noortele," rõhutab Saku Õlletehase müügidirektor Margus Kastein. „Pigem on see uuele pealekasvavale õlletarbijaskonnale. Seal on kindlasti nooremaid inimesi, küll aga ka inimesed, kes otseselt õlut ei ole tarbinud, sest õlu on natukene liiga kibe või võõras jook." Seega ei ole Saku Originaal Maheda eesmärk võita noori tarbijaid vaid tuua õlle juurde näiteks veini- ja siidrisõpru, väidab Kastein.
„Kui me oleme uurinud, millist õlut juuakse, millist kibedusastet ja maitset eelistatakse, siis inimesed eelistavad pigem mahedama maitsega õllesid," selgitab Kastein, miks otsustati Saku Originaal Mahedaga välja tulla.
Vaata videot siin ning galeriid siin
(Õhtuleht)
Vaata lisaks: Saku tõi turule mahedama maitsega Originaali, Saku Õlletehas
No comments:
Post a Comment