"Eestis keelab seadus ära alkoholireklaamis joomisele kutsuvad sõnumid. Reklaamiseaduse järgi ei saa me seda uut globaalset slõuganit kasutada Eestis," ütles Delfi Majandusele Saku turundusjuht Kadri Ärm.
Teisipäeval löödi käima uus Carlsbergi globaalne turundus- ja reklaamikampaania, mille tagasihoidlikuks eesmärgiks on muutuda maailma suurimaks õlletootjaks. Hetkel hoiab Carlsberg maailmas neljanda tootja tiitlit.
Varasemalt Õlletootja slõuganiks olnud "Probably the best beer in the world" jääb kasutusele inglisekeelsetes keskkondades, näiteks Inglismaal ja Šotimaal.
Carlsbergi juhatuse esimehe Jorgen Buhl Rasmusseni sõnul jääb sõnum alles riikidesse, milles mõistetakse irooniat.
"Aasia riikides ei saa öelda, et oled väidetavalt parim õlu maailmas, nad küsivad kohe vastu, et milline on siis parim. Muutus slõuganis on aga osa suuremast muutusest," kinnitas Rasmussen Delfi Majandusele.
Videot vaata siit
(Delfi)
Vaata lisaks: Carlsberg, Saku Õlletehase reklaam Eesti suusakoondise sponsorina
No comments:
Post a Comment