A. Le Coqi juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et tarbimise kasvufaasis, kus inimesed on ostude suhtes positiivselt meelestatud, võidavad need tootjad, kes suudavad üllatada nii tootearenduse kui ka turunduse poolest. „Investeerime käesoleval aastal tootearendusse ja uutesse kategooriatesse 2,5 miljonit eurot, et tarbijatel oleks põhjust meid valida, ning selle investeeringu õigsust peegeldavad meie head kvartalitulemused,” kommenteeris Noop.
Noobi hinnangul on ettevõttele õllesegmendis edu toonud väga väikese alkoholisisaldusega A. Le Coq I turuletoomine, Tšehhi-tüüpi õlu Pils ning venekeelsele ostjaskonnale mõeldud Lidskoe Pivo lansseerimine.
Tarmo Noop lisas, et 23%-line tõus mahlakategoorias on seotud eelmise aasta lõpus käivitunud 2-liitriste mahlajookide tootmisega, karastusjookide segmendis on kasvu taga RC Cola ja Valge Klaar.
Kommenteerides Eesti joogituru arengut tervikuna, ütles Noop, et müüdud liitrite mahult kasvab turg tõenäoliselt 5%, ning lisas, et tootjate jaoks on kõige suuremaks probleemiks tootmissisendite hindade mitmekordne tõus. „Joogitööstust mõjutab suhkru ja plastpudelite hinnatõus, samuti ka mahlatoorme oluline kallinemine. ” lisas Noop.
(A. Le Coq)
Vaata lisaks: A. Le Coq, Noop: meie üllatused ei piirdu vaid heade majandustulemustega
No comments:
Post a Comment