4.8.11

Restoranid-baarid tapavad Eesti turismi

Hiljuti kuulsime uudiseid à la Eesti turismilill on löönud õitsele, ristlussadamas peatub kuus laeva korraga jne.

Ühesõnaga, iga suvi külastab meid üha rohkem turiste. Paljud neist on tulnud ristluslaevaga ja veedavad siin mõne tunni. Vaatavad vanalinna, joovad ühe õlle ja ostavad matrjoška. Neid võib vaadelda kui maakuulajaid, käivad läbi ja viivad sõnumi kodumaale. Kui meeldis, siis soovitavad teistele ja tulevad ka ise hiljem pikemaks tagasi. Kuid mis sõnumi nad koju viivad? Tulge kõik Tallinna, siin on hea viieeurone õlu!?

Varssavi vanalinnas maksis eelmine suvi kallim õlu u kolm eurot ja odavam kaks eurot. Võrdeliselt olid odavamad ka pakutavad söögid. Sellega kaasnes üks ülioluline asi: lõbustusasutused olid lisaks turistidele tulvil ka kohalikke ning just see tekitas autentse atmosfääri. Tallinna tulevad reisisellid aga surutakse ainult teisi omasuguseid täis vanalinna ja sunnitakse tarbima igas riigis kas ajuvabasse või väga kallisse hinnaklassi kuuluvat jooki ja sööki ...

(lüh. Eesti Päevaleht)

Vaata lisaks:
Raekoja platsi hinnad ei peagi Lääne-Euroopale alla jääma
Soomlased viivad kodumaale meie poekaupa
Kas Tallinna terrassidel tehakse kogusega sohki?
Raekoja platsi kalleim õlletoop maksab 6 eurot
Välikohvikutes maksab õlletoop kuni 5 eurot

No comments:

Post a Comment