"Juhi roll ettevõtte maine kujunemisel on kindlasti väga oluline, eriti väikeses Eestis, kus juhti samastatakse sageli ettevõttega ja vastupidi," usub Margus Kastein. Samas peaks väärikas, ettevõtte ja ärieetika standarditele vastav käitumine olema juhile juba loomuomane, usub ta. "Ettevõtte töötajad ja partnerid jälgivad juhi käitumist tähelepanelikult, seetõttu peab iga juht arvestama sellega, mida ta ütleb ja kuidas ta käitub."
Hea maine tuleneb kvaliteetse toote ja teenuse pakkumisest. Kindlaim viis hea maine saavutamiseks ongi panustada kvaliteedile ja kliendi rahulolule. Eriti tugev seos ettevõtte maine ja toodete vahel valitseb sektorites, kus brändil on tarbijate silmis kõrge väärtus, näiteks nagu õlu puhul. Kindlasti mõjutab kliendi ja üldsuse suhtumine ettevõtte omanikusse või juhti ka ostja suhtumist tootesse või teenusesse. Ettevõtte juhi eesmärgiks peab kahtlemata olema tarbijatega suhestumine, ainult nii saab nende vajadusi täielikult mõista. Juht annab näo nii ettevõttele, selle toodetele ja brändidele.
"Juht esindab oma ettevõtet 24/7. Samas ei näe ma selles probleemi, kuna eeskujulik käitumine algab sisemistest tõekspidamistest, selle jaoks ei pea tingimata juht olema. Saku jaoks on oluline, et maine ei tekiks mitte kunstlikult, vaid toodete kõrge kvaliteedi ja tarbijate rahulolu tulemina," rääkis Kastein.
(Äripäev)
Vaata lisaks: Saku Õlletehas saab taas eestlasest juhi
No comments:
Post a Comment