18.3.11

Noop: lahja õlu sobib ka autojuhile


Joogitootja A. Le Coq toob turule 2,9-protsendilise kangusega õlle, mis sobib ettevõtte juhi Tarmo Noobi kinnitusel inimesele, kes soovib pärast õlle joomist ka autorooli istuda.

«Sellise kangusega õlu ei tohiks organismi mingit jälge jätta. Me oleme seda uurinud ja see on täitsa kindel,» ütles Noop ERR-i uudisteportaalile. «Loomulikult eeldame, et pärast joomist ikka 10 minutit ka oodatakse, kuid meie ei suutnud igal juhul midagi välja puhuda,» lisas ta.

Õllefirma teatas täna, et toob turule uue 2,9-protsendilise alkoholisisaldusega õlle. Põhja-Eesti regionaalhaigla erakorralise meditsiini keskuse ülemarst-juhataja Vassili Novaki sõnul ei ole aga suvalise alkoholi sisaldava joogi joomine rooli taga mõistlik, olgu selle kangus 1,5 või 10,2.

Novak lisas, et alkoholi ei tohiks roolis üldse juua ja seda ei tuleks ka reklaamida.

(Postimees)

Vaata lisaks:

http://www.ohtuleht.ee/418758

http://majandus.delfi.ee/news/uudised/soiduopetajad-tark-inimene-ei-kipu-autorooli-parast-napsutamist.d?id=42338757

http://www.epl.ee/artikkel/594688

Neeme Korv: turundus ja eetika, A. Le Coqi näitel

Ajakirjandusel ei ole enam mahti (ega sageli ilmselt ka võimalust) vaikimise kaudu oma valikutest märku anda ning loomulikult kasutatakse seda armutult ära, kirjutab Postimehe arvamustoimetuse juhataja Neeme Korv tänases kommentaaris, kus ta heidab pilgu Tartu õlletehase eilsele meediaavaldusele.

Tartu õlletehase juhi Tarmo Noobi hinnang uuele tootele, nn autojuhtide õllele, mis eile portaalist portaali levis, on küllap pesuehtne turundustrikk.

Mis sobiks kampaaniaks paremini kui arutelu selle üle, kui kange õlu kui kiiresti kupli kumisema paneb ja kas ikka tohib pärast lahja õlle tarvitamist rooli taha istuda?

Algul veeb «probleemiga» kihama, siis meelelahutuslikud telemagasinid... Nii see käib.

Tegelikult oleks võinud selle õli tulle valava repliigikese kirjutamata jätta. Ent kui ajakirjandus juba niikuinii teema üles võttis, oleks vahest paslik siiski meelde tuletada ka Eesti Õlletootjate Liidu eetikakoodeksit, mille järgi ei tohiks reklaamis õlle ega muude lahjade alkohoolsete jookide tarvitamist seostada mootorsõiduki juhtimisega.

Kui nimetatud koodeksit pole just prügikasti visatud, peaks see laienema ka uusi tooteid tutvustavate ettevõtete juhtide väljaütlemistele.

(Postimees)

Vaata lisaks: A. Le Coq, Politsei tabas Tartus hulga alkoholi tarvitanud sõidukijuhte

No comments:

Post a Comment