6.3.11

Marko Mägi: Taksi Rock


Tõstatan eetikaküsimuse kohe alustuseks. Kas on eetiline pakkuda alkoholi loomadele, eelkõige just koduloomadele? Metsloomad võivad alkoholi ise kätte saada.

Olen kuulnud, et kusagil nokkisid linnud juhtumisi käärinud marju ja pärast lendasid purjus peaga. Nojah, metsloomad ongi omal kombel metsikud. Kuid ühtlasi olen kuulnud, et mõni inimene on teadlikult jootnud oma kassile palderjani ja siis imetlusega vaadanud, kuidas kass ringi taarub ja kräunub ja märatseb. On see eetiline või mitte? No mine sa võta kinni.

See oli küll unes, aga pilt on mul üsna selgelt silme ees. Ühel hämaral talvisel õhtul jõin koos oma taksikoeraga õlut minu poolpimedas korteris. Rämeõdusas atmosfääris. Varemalt olen küll naljatamisi mõelnud taksikoerale salamahti õlut pudru sisse segada või siis likööri pepu peale määrida, aga pole seda ometi teinud. Naljamõteteks on need asjad paraku vähemalt seni jäänud. Nüüd aga jõime unes üheskoos õlut päriselt ...

Loe edasi siit

(Eesti Ekspress)

Vaata lisaks: Estonian Beer Guide



No comments:

Post a Comment