"Kolm juhtumit on olnud, kui kaardimaksel on meie töötaja sisestanud vale summa ning klient selle ära maksnud. Üks ost oli näiteks õlu, kus kassapidaja sisestas masinasse summa 42 eurot ning klient maksis selle ära, arvates, et summa on kroonides. Hiljem klient naases ning raha sai tagastatud. Tegime kliendiga väikese kohvi ning omalt poolt ka kingituse. Eks selliseid eksimusi tule ikka ette," rääkis Matsov.
Kaks teist klienti, kelle puhul summaga eksiti ei ole veel pubiga ühendust võtnud, kuid Matsovi sõnul on nad oodatud seda tegema, et saaks probleemi lahendada.
"Mõned võivad sellist tehingut pidada kasulikuks, kuid selline asi tuleb hiljem ringiga tagasi," lisas Matsov.
Matsovi sõnul on aga palju olulisem küsimus aga selles, et kes maksab kinni ja mismoodi pubidele ning ettevõtetele eurole ülemineku kulud.
"Ettevõtetele on eurole üleminek tekitanud kahju umbes 1000 eurot, seda kinnitas ka Arengufondi nõukogu juht Raivo Vare. Eks me selle raha siis kahjuks kliendilt tagasi peame küsima," sõnas Matsov.
Tartu kesklinnas asuva pubi Suudlevad Tudengid teenindusjuht-juhiabi
Märt Meesak ütles, et ka neil oli kaks probleemset makset, kus töötaja sisestas kaardimakse käsiterminali vale summa.
"Esimene viga sai kohe kohapeal lahendatud ning teine inimene tuli täna hommikul ning sai oma raha tagasi," sõnas Meesak, kelle sõnul läks eurole üleminek neile rahulikult, kuna oldi valmistunud pikalt ja põhjalikult.
Kurioosumina tõi Meesak välja tõsiasja, et 1. jaanuari öösel maksti nende juures ka 200- ja 500-eurose rahatähega.
"Vene rahvusest mees soovis kahte õlut ning maksis 500-eurose rahatähega. See võttis natukene aega lahendada, kuid mingit probleemi sellest ei tekkinud," lisas Meesak.
(Delfi)
No comments:
Post a Comment