7.2.11

Anekdoodid/huumor

Politseipatrull tuleb vahetust üle andma ja kannab komissarile ette:
"Midagi erilist ei juhtunud, shšeff. Peatasime vaid ühe kirurgi, kes oli maani täis. Tema auto vänderdas ühest teeäärest teise."
"Mis te temaga tegite?"
"Lasime tal minna. Ta ütles, et on juba niigi operatsioonile hiljaks jäämas."
**************************************
Odessa baaris küsib klient baarmenilt: „Kuule, Haim, miks sa pidevalt vähem kallad, kui ette on nähtud?” „Ma olen juba vana ja näen halvasti!” „Miks sa siis kunagi üle ei kalla?” „Ega ma pime ole!”
**************************************
"Teie pärast kaotasin 50 krooni!" ütleb kelner külastajale.
"Mispärast siis?" imestab too.
"Ma vedasin kokaga kihla, et pärast seda, mida te siin eelmisel teisipäeval sõite, ei tule te enam kunagi meie restorani."
**************************************
Baari astub mees ja karjub üle saali: „Teen kõigile välja! Mul sündis poeg!” „Kui palju kaalub?” „Neli kilo!” „Kasv?” „Viiskümmend kolm sentimeetrit.” „Kuidas abikaasa end tunneb?” „Ta veel ei tea!”

Vaata lisaks:

No comments:

Post a Comment