Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm ütles, et Carlsbergi innukus ja järjepidevus toetada Euroopa tippjalgpalli pakub tänavu palju rõõmu ka Eesti tarbijale.
„Äsja poelettidele jõudnud uue kujundusega jalgpalliõlu pakub eestimaalastele erakordselt heldeid võimalusi istuda tribüünil ja vaadata tänavust EM-finaali kohapeal. Lisaks pakub Carlsbergi murupurk terve hulga teisi toredaid üllatusi, mis võiksid igat jalgpallist lugupidavat inimest rõõmustada. Ühtlasi on murupurk ilusaks alguseks ka Eestis ametlikult alanud jalgpallihooajale,“ rääkis Ärm.
Põhja- ja Ida-Euroopa suurim ning maailmas suuruselt neljas õllehiid Carlsberg Group on toetanud jalgpalli Euroopa meistrivõistluste finaalturniiri seitsmel järjestikusel korral, tänaseks kokku 24 aastat. Tänavuse UEFA EURO 2012 finaalturniiri teeb eriliseks see, et esmakordselt jalgpalli EM-i ajaloos toimub see Ida-Euroopas.
Saku Õlletehas on 190-aastase ajalooga Eesti vanim ja suurim järjepidev õlletööstus, mille eesmärk on pakkuda tarbijatele kvaliteetsete jookidega mõnusat värskendust ja uudseid elamusi. Aastast 2008 on Saku Õlletehas rahvusvahelise õllekontserni Carlsberg täieõiguslik liige, kuuludes seeläbi rahvusvahelisse õlletootjate kõrgliigasse.
(Saku Õlletehas)
Vaata lisaks: Carlsberg kaasab turundusse tippjalgpallurid, Vene karskus tümitab Carlsbergi, Femen šokeeris poolakaid, Poola võimud ei luba õlut müüa
1 comment:
hermes belt
curry 8
adidas yeezy
kobe shoes
cheap jordans
supreme clothing
yeezy shoes
kyrie 6 shoes
jordan shoes
hermes birkin
Post a Comment