Rubriigis teistsugused probleemid fikseeriti Tallinna abitelefoni 1345 dispetšerite poolt maikuu jooksul 503 helistamist. Näiteks küsis abitelefonilt nõu soomlastest abielupaar, kes oli kõikidest oma dokumentidest ilma jäänud. Kahjuks on helistajate hulgas ka naljamehi, kes abitelefonilt kella, kuupäeva või aastaaega teada tahavad.
Mõnede küsijate soovide rahuldamisega jääb abitelefon 1345 hätta. Näiteks Walteri õlle hinda 1345 dispetšerid päris täpselt teadma ei pea, kuna abitelefon on mõeldud eelkõige linnamajanduslike probleemide (elektri, vee ja kanalisatsiooni, küttesüsteemide, heakorra, teede ja tänavate korrashoiu, ning kommunaalmajandusega seotud küsimused) lahendamise vahendamisega.
Kõikidele hädaabinumbritele on viimase aasta jooksul lisandunud ka Võsa Petsi telefoninumber, mida kõik abitelefoni dispetšerid unepealt peast teavad.
(Õhtuleht)
No comments:
Post a Comment