28.10.11

I'm brewing beer song ...

I'm fun to brewer
hey, hey!
I'm brewing beer song
hey, hey!
If a cask beer foam
hey, hey!
Then you know that he will soon be ready
Then you can drink
you can drink
Always invigorates me a beer
Cheers for all the line I - ahoy!
And you are John and
I'm Jan
All I get down the goalposts aan!

tõlge:
Ma lõbus õllepruulija
hõissa, hõissa!
Ma pruulin õlut lauluga
hõissa, hõissa!
Kui õlu vaadis vahutab
hõissa, hõissa!
Siis tean, et varsti ta valmis saab
Siis juua saab
siis juua saab
Mind õlu alati kosutab
Joon kõikide terviseks ma - ahoi!
Ja sina oled Juhan ja
mina olen Jaan
Kõik väravapostid ma pikali aan!

(EBG)

2 comments:

Estonian Beer Guide said...

En hauskaa oluenpanija
hõissa, hõissa!
En olutta laululla
hõissa, hõissa!
Jos olut vaahtoaa tynnyrissä
hõissa, hõissa!
Silloin tiedän, että pian hän on valmis
Sitten voi juoda
silloin juoda saa
Olen aina olut virkistää
Kuva kaikkien terveydeksi minä - ahoi!
Ja sinä olet Juhan ja
minä olen Tammi
Kaikki väravapostid minä makuulle aan!

Anonymous said...

yeezy 700
supreme clothing
off white
giannis shoes
curry shoes
chrome hearts online store
moncler
golden goose sale
yeezy 350
off white shoes

Post a Comment