Eesti juhtiv joogitööstus Saku
Õlletehas viis neljapäeva (17.05) õhtul Pärnu klubis Sunset toimunud Kuldmuna
galalt koju kokku 7 auhinda, lisaks aasta parima kliendi tiitlile jagus
Saku rikkalikku tooteportfelli üks kuldmuna, kaks hõbemuna ning kolm
pronksmuna. Kõige enam auhindu – kokku 3 reklaamimuna – võitis Saku
ROCK.
Reklaamikonkursi Kuldmuna 2012 aasta parim klient on Saku Õlletehas.
Digitaalse reklaami valdkonnas,
kategoorias „Kodulehed“ pälvis KULDMUNA Saku Õlletehase uus koduleht.
Pika ajalooga Eesti suurima ja vanima õlletootja uue kodulehe eesmärk
oli võimalikult selgelt ja isuäratavalt esitleda kogu Saku tootevalik,
tuua välja vanad head Saku reklaamklipid ning esitada illustratiivne
ülevaade Saku Õlletehase ajaloost ja õllekultuurist.
Kategoorias „Välireklaam, poster / Toiduained“ võitis HÕBEMUNA alkoholivaba õlu Rock reklaamiga Zero 2 Hero ehk Rock kiiretele ja vihastele.
Kategoorias „Kampaania / Eelarve üle 30 k€““ sai HÕBEMUNA Rock Reality ehk lugu sellest, kuidas luua sponsorlustegevusele sisulist lisaväärtust ja kaasata oma brändi fänne täiesti uuel moel. Tagajärgedeks Rabarocki publiku- ja õllejoogirekord, lisaks loodi rahva abil uus bänd, mis esines edukalt Rabarocki festivalil.
Kategoorias „Trükireklaam / Toiduained“ pälvis PRONKSMUNA Saku Originaali jaanipäeva reklaam, kus ettevõte andis visuaalselt efektsel moel teada selles, et iga mees võib jaanipäeval arvestada vihmasaju ja hea kodumaise õllega.
Kategoorias „Postitatud“ võitis PRONKSMUNA Saku Punapea. Tegemist oli spetsiaalselt Saku Õlletehase 191. sünnipäevaks valmistatud pakendi-kutsega.
Disaini valdkonnas ning kategoorias „Pakend“ sai PRONKSMUNA Rock õlu oma põhjaliku uuenduskuuri eest. Rock on nüüd noorem kui kunagi varem.
Aasta turundustiim 2011
Kategoorias „Välireklaam, poster / Toiduained“ võitis HÕBEMUNA alkoholivaba õlu Rock reklaamiga Zero 2 Hero ehk Rock kiiretele ja vihastele.
Kategoorias „Kampaania / Eelarve üle 30 k€““ sai HÕBEMUNA Rock Reality ehk lugu sellest, kuidas luua sponsorlustegevusele sisulist lisaväärtust ja kaasata oma brändi fänne täiesti uuel moel. Tagajärgedeks Rabarocki publiku- ja õllejoogirekord, lisaks loodi rahva abil uus bänd, mis esines edukalt Rabarocki festivalil.
Kategoorias „Trükireklaam / Toiduained“ pälvis PRONKSMUNA Saku Originaali jaanipäeva reklaam, kus ettevõte andis visuaalselt efektsel moel teada selles, et iga mees võib jaanipäeval arvestada vihmasaju ja hea kodumaise õllega.
Kategoorias „Postitatud“ võitis PRONKSMUNA Saku Punapea. Tegemist oli spetsiaalselt Saku Õlletehase 191. sünnipäevaks valmistatud pakendi-kutsega.
Disaini valdkonnas ning kategoorias „Pakend“ sai PRONKSMUNA Rock õlu oma põhjaliku uuenduskuuri eest. Rock on nüüd noorem kui kunagi varem.
Lisaks Kuldmuna konkursile pälvis Saku
Õlletehas Best Marketingi iga-aastasel turundussündmusel Password 2012
aasta turundustiimi tiitli.
Saku Õlletehas on 190-aastase ajalooga
Eesti vanim ja suurim järjepidev õlletööstus, mille eesmärk on pakkuda
tarbijatele kvaliteetsete jookidega mõnusat värskendust ja uudseid
elamusi. Aastast 2008 on Saku Õlletehas rahvusvahelise õllekontserni
Carlsbergi täieõiguslik liige, kuuludes seeläbi rahvusvahelisse
õlletootjate kõrgliigasse.
(Saku Õlletehas)
Vaata lisaks:
Selgusid Kuldmuna 2011 võitjadAasta turundustiim 2011
1 comment:
Find a driving test sooner to save time and money.
Find a driving test sooner to save time and money.
Post a Comment