Sel ajal, kui tööstusettevõtted näevad lähitulevikku pigem hallides toonides, on Saku õlletehase tegevjuht Margus Kastein eeloleva aasta suhtes optimistlik.
«Vaated on mõõdukalt optimistlikud, arvame, et tarbimine praeguses majanduskeskkonnas ei vähene,» nentis ta.
2011. aasta möödus õlletootjale ootuspäraselt või veidi paremini. Uuringufirma AC Nielsen andmetel kasvas kodumaine õlleturg sel aastal üle 3 protsendi. «Tegemist on suure turuga ja selline protsendiline muutus on väga hea,» tõdes ta.
Isegi üldine hinnatõus, ega absoluutalkoholi tarbimise langus, ei ole sel aastal õlleturgu kõigutanud. «Üldine hinnatõus mõjutas ennekõike kallimaid tooteid. Sellel aastal võrreldes eelmisega ei ole hinnatõus tegelikult eriti suur olnud.»
«Üks asi on riiuli hinnatõus, mida inimesed näevad ja need hinnad on tõepoolest tõusnud. Teisest küljest ostavad inimesed varasemast rohkem kampaaniatooteid ja see sööb hinnatõusu ära,» rääkis Kastein.
Ka järgmisel aastal püsib tema hinnangul kampaaniate osakaal kõrge ning võib-olla isegi kasvab, kuna tarbijad on endiselt hinnatundlikud.
Lisaks Eestile läks õlletootjal hästi ka ekspordirindel. «Ekspordimahud on väga suured, ma ei tohi neid välja öelda, aga eksport on kasvanud 21 protsenti. Oleme oma valdkonna üks suurimaid eksportööre.»
(Postimees)
Vaata lisaks: Alkoholi ostetakse jõuludeks rohkem kui mullu, Saku 9 kuu eksport kasvas, Saku Õlletehas hoiab õlleturu liidrikohta, Saku Õlletehas jõudis kasumisse, Alkoholi eksport kasvas järsult, Sõnajalad maandusid õlletehase kõrvale, Saku valla taastamisest möödub 20 aastat
1 comment:
supreme clothing
kobe shoes
golden goose outlet
bape clothing
off white
Post a Comment