2011. aasta kõige edukaimad uued tooted selgitas Nielsen välja kaheosalise uuringuga. Esmalt analüüsis ettevõte ketikaupluste mulluseid müügiandmeid ja selgitas välja eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus 550 tarbija seas läbi viidud internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud. Mõlema osa tulemused koondas Nielsen ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.
Edukamate uute toodete valimise viis Nielsen Baltikumis läbi neljandat korda. 2008. aasta edukaim uus toode Eestis oli Fazeri must leib, 2009. aastal A. Le Coqi kali ja 2010. aastal Eesti Pagari Rehe rukkileib.
Allikas: BNS
(A. Le Coq)
Vaata lisaks: Eesti võitis õlle maavõistluse Soomes, Delfi suur jaanipäevane õlletest, A. Le Coq alustas õlle A. Le Coq Pils tootmist
No comments:
Post a Comment