29.2.12

Tarmo Noop: Maheõllel on ekspordis perspektiivi

Esimesena Eestis maheõlut tootma hakanud A. Le Coq plaanib uut toodet ka eksportida. Ettevõtte juhi Tarmo Noobi sõnul on nende uuel mahetootel ennekõike turgu Skandinaavias.

Noobi väitel on Skandinaavia jaeketid avatud maheõlle-taolistele toodetele. „Sest pakkumine on väga väike,“ põhjendas ta oma väidet. Noobi ütlusel on nn roheline õlu megatrend ning jaeketid on pidevalt nende poole pöördunud küsimusega, et kas on neil õlletootjana midagi välja pakkuda. Nüüd on toode olemas ja seda hakatakse Noobi kinnitusel pakkuma Soome, Rootsi ja mujale Skandinaaviasse.

Ka Eestis usub Noop maheõlle edusse, kuna seni pole Eesti tootjad seda pakkunud. Kui tavaliselt on Noobi sõnul mahetoodete müügiedu takistanud tavatoodetega võrreldes kaks korda kõrgem hind, siis A. Le Coqi Organic Beer jääb ühte hinnaklassi A. Le Coq Speciali ja Saku Kullaga. Nende õlledega sarnaseks ennustab Noop ka Organic Beer müügimahtusid, mis on aastas 2-3 miljonit pudelit, ehk 1-1,5 miljonit liitrit.

Saku Õlletehase tooteportfelli turundusdirektori Kadri Ärmi kinnitusel maheõlut sel hooajal ei lisandu. Eelmisel suvel tõi ettevõte turule küll Saku Originaal Mahe nimelise õlle, kuid Ärm lisas, et viitas vaid maitselt mahedale õllele, mitte mahetootmisele ega -tootele.

(Äripäev)

Vaata lisaks: Müügile jõuab esimene maheõlu Organic Beer, Saku Mahedast saab Saku Ehe, Alkoholimaiad eurooplased ja mahepiiritus

No comments:

Post a Comment